Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться

Кандидат

Мужчина, 39 лет, родился 12 апреля 1986

Самара, р‑н Кировский, готов к переезду, готов к командировкам

Где ищет работу

Самара

Все районы

IT Specialist

Специализации:
  • Менеджер по продажам, менеджер по работе с клиентами

Занятость: полная занятость

График работы: полный день

Опыт работы 10 лет 3 месяца

Сентябрь 2018 — Апрель 2020
1 год 8 месяцев
Zeta Group

Самара

IT Manager’s Assistant
Roles and responsibilities:
— Responsible for diagnosing & resolving hardware, software & end user’s problems
 Acting as the first point of contact for all IT & technical queries
 Developing the infrastructure and systems to meet the company’s needs
 Involved in the rollout of software updates and patches
 Investigate specialist and complex IT support issues
 Communicating with third party technical specialists
 Configuring and managing backup & restore procedures
 Maintaining a wide range of computer hardware and software programs
 Identifying & reporting on the budgetary implications of IT projects and upgrades
 Troubleshooting network problems
 DHCP Server Administration
 Maintaining Print Server
 ADDS Account Operator
 Managing Exchange Admin Center
 Managing Lync Admin Center
 Responsible for allocating work to junior staff and induction training for new staff
Ноябрь 2012 — Август 2017
4 года 10 месяцев
ATL Group

Баку

IT Specialist
Help Desk Senior Engineer
Январь 2012 — Ноябрь 2014
2 года 11 месяцев
Roles and responsibilities: — Responsible for diagnosing & resolving hardware, software & end user’s problems  Acting as the first point of contact for all IT & technical queries  Developing the infrastructure and systems to meet the company’s needs  Involved in the rollout of software updates and patches  Investigate specialist and complex IT support issues  Communicating with third party technical specialists  Configuring and managing backup & restore procedures  Maintaining a wide range of computer hardware and software programs  Identifying & reporting on the budgetary implications of IT projects and upgrades  Troubleshooting network problems  DHCP Server Administration  Maintaining Print Server  ADDS Account Operator  Managing Exchange Admin Center  Managing Lync Admin Center  Setting and managing local networks among department’s computers  Solving Citrix XenAPP users’ problems  Responsible for allocating work to junior staff and induction training for new staff

Баку

windows desktop 7/8
windows server 2008/2012 r2
Ноябрь 2007 — Сентябрь 2010
2 года 11 месяцев
Active Directory

Баку

DHCP
DFS

Навыки

Уровни владения навыками
CENTOS7(beginner)

Опыт вождения

Права категории A, B

Обо мне

Vmware/vCenter, Hyper-V

Среднее специальное образование

2008
RDS
DNSазербайджанский технический университеттелерадиокоммуникация и связь

Знание языков

Русский — Родной


Повышение квалификации, курсы

2018
,
Инженер по телерадиокоммуникации

Гражданство, время в пути до работы

Гражданство: Россия

Разрешение на работу: Россия

Желательное время в пути до работы: Не имеет значения